20181103_103318 - kopia (3)

Gott Nytt År 2022!
Förra året önskade jag alla mina läsare ett Gott Nytt År för 2021 utan Covid-19! Dessvärre infriades inte min önskan, utan jag får hoppas i år att så många som möjligt klarar sig utan sjukdom.

Under året har en person jag känner avlidit, några har under längre tid varit allvarligt sjuka men klarat sig. De allra flesta vi känner har nu fått 2 – 3 vaccinationssprutor, men fyra personer vi känner har för oss av obegripliga skäl inte velat vaccinera sig, så dessa undviker min man och jag att träffa.

Vår uppblåsbara kanot som vi skaffade förra året har vi haft mycket glädje av men som vi nu sålt beroende på att vi börjat känna oss för gamla med att paddla.
………………..
I Textilochtipsbloggen skrev jag förra året om:
Stickade tomtevantar
Anpassade klänningar & kjolar i butiker
Capeplagg i tunt tyg eller spets
Lättpåtagen topp/linne. Plaggets sidor kan vid behov göras öppningsbara
Lättpåtagen topp/linne för barn. Plaggets sidor kan göras öppningsbara.
Utanpåskjorta med alternativa hopsättningar i sidorna
Miniatyrbroderi – hobbytips
Hobbytips – Miniatyrbroderi för dockskåp

I år kommer jag att fortsätta med att uppdatera äldre inlägg och troligen blir det c:a sex nya i vardera bloggen nu under året.
………………………….

STATISTIK
I Funkatipsbloggen som jag startade i september 2012 har jag nu 2022-01-01 fått 1 269 334 visningar. På min Textilochtipsblogg som jag startade i februari 2013 har jag nu fått 569 217 visningar.
……………………………………………………………………..